سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: در دوره ششم مدیریت شهری، کار‌های زیرساختی خوبی صورت گرفته است | با وحدت و همدلی، نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم

  • کد خبر: ۱۹۹۷۶۲
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فرماندار مشهد: در دوره ششم مدیریت شهری، کار‌های زیرساختی خوبی صورت گرفته است | با وحدت و همدلی، نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم
فرماندار مشهد گفت: در دوره ششم مدیریت شهری ریل‌گذاری زیربنایی و روبنایی خوبی صورت گرفته است، باید سعی کنیم با انسجام و همدلی، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در نودوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: نگاه همه دنیا چه افرادی که عاشق امام رضا (ع) هستند و چه افرادی که شهر امام رضا (ع) را شهر محوری در جهان می‌دانند، به مشهد است که به نحو احسن توسط مدیریت شهری و شورا خدمت‌رسانی شده و از تلاش شما سپاسگزاری می‌کنم. شورای پرنشاط، دغدغه‌مند و پرتلاشی داریم که در زمینه تمام وظایف خود تلاش می‌کنند و نقش موثر و مفیدی دارند. امروز در شهرستان مشهد انسجام بسیار خوبی در بین همه مردم با مسئولان و مسئولان با هم وجود دارد، به همین دلیل اتفاقات خوبی را در سطح شهرستان می‌بینیم که برای رفع مشکلات مردم کمک‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره با بیان اینکه مردم ما بهترین مردم هستند و در حمایت از انقلاب خود کم نگذاشتند، افزود: مشهدی‌ها نیز سرآمد بودند و بسیاری از تحولات و اقدامات انقلابی از مشهد شروع شده است. ۱۷ شهریور، ۱۰ دی و ماجرای گوهرشاد در تاریخ مشهد است. بعد از انقلاب بیشترین جانباز ۷۰ درصد به بالا در کشور متعلق به مشهد است و به تعداد رزمندگانی که داشتیم نیز باید توجه شود. در سال ۸۸ که یکی از بزنگاه‌های نظام جمهوری اسلامی بود، کشور در ۹ دی، اما مشهد در ۸ دی برخاست، ۸ دی ۹ دی را به وجود آورد، بنابراین مشهد حوزه بسیار مهمی است.

فرماندار مشهد با بیان اینکه وجود امام رضا (ع) افتخاری برای ما مشهدی‌ها است. خدمت در این شهر و تنفس در آن ارزشی است که آن را به هر کسی نمی‌دهند، تاکید کرد: به هر دلیلی این ارزش را به من و شما دادند باید این فرصت را غنیمت بشماریم و از آن بهترین بهره را ببریم تا ذخیره آخرت ما شود. این انسجام در شهر تحولاتی ایجاد می‌کند. در حوزه‌های مختلف طرح تحول نوشتیم. افقی که در مدیریت شهری بوده بسیار خوب است. ریل‌گذاری زیربنایی و روبنایی خوبی صورت گرفته و با همین قوت و همت می‌توانیم بعد از اتمام دوره با افتخار به مردم گزارش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مومن آینه است، تصریح کرد: ما آینه را در خلوت می‌گذاریم و در خلوت به آینه نگاه و خودمان را آراسته می‌کنیم. جامعه ما باید آراسته باشد، با بی‌نظمی جامعه به جایی نمی‌رسد. آراستگی متعلق به خلوت است، در خلوت به هم تذکر دهیم و نواقص را بیان کنیم، اما در جلوت قوت‌ها را تقویت و ضعف‌ها را به قوت تبدیل کنیم.

داوری گفت: رویداد مهم انتخابات را پیش رو داریم. از همت شورا و شهرداری برای انتخابات با تمام وجود نه به دلیل اینکه قانون و تکلیف حاکمیتی است، تشکر می‌کنم. امسال انتخابات زبانزدی را خواهیم داشت که دنیا را متوجه خود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->